Nyhedsliste

Kontantløst ejendomskontor pr. 28/3-2022

Print Friendly, PDF & Email

På sidste bestyrelsesmøde er det blevet besluttet at ejendomskontoret er kontantløst pr. mandag d. 28/3-2022. Det er derfor ikke længere muligt at betale med kontanter på ejendomskontoret. Dette gælder både for leje af festlokale, køb af gæstebilletter til parkering og nøglebrikker. Det er i stedet muligt at betale med mobilepay. Nummeret på mobilepay oplyses på ejendomskontoret.

Venlig hilsen 

Bestyrelsen og Ejendomskontoret

Ejendomskontoret åbner op igen

Print Friendly, PDF & Email

Fra mandag d. 28/2-22 åbner ejendomskontoret igen for
personlige henvendelser og telefontiden går også tilbage til
normal drift.


Ejendomskontoret er derfor igen åben alle ugens hverdage fra
kl. 07:30 til kl. 08:30 for personlige henvendelser.
Telefontiden vil være fra kl. 08:30 til kl. 09:00 alle ugens
hverdage.
Ejendomskontoret træffes som altid på mail gaardmand@28-30.dk

Bestyrelsen træffes atter personligt den første mandag i
måneden fra kl. 19:00-20:00 næste træffedato er d. 7 marts
Eller man kan finde os på mail bestyrelsen@28-30.dk

Vi glæder os til at se jer igen!

Ejendomskontoret lukker for personlig henvendelse

Print Friendly, PDF & Email

Vigtig beboer information vedrørende Corona smitten. 

Grundet den voldsomme smittespredning med covid19 varianten Omikron er  ejendomskontoret lukket på ubestemt tid fra på mandag den 20. december. 

Dette gælder også bestyrelsens træffetid hver den først mandag i måneden. Grundet lukningen er telefontiden udvidet alle hverdage mandag til torsdag fra  kl. 08.30 – til kl. 13.00. fredag dog kun fra kl. 08.30 til kl. 11.00. Ejendomskontoret kan desuden kontaktes på mail gaardmand@28-30.dk 

Bestyrelsen kan kontaktes på mail bestyrelsen@28-30.dk

Opdateringer vil løbende  blive lagt ind på afdelingens hjemmeside AAB-afdeling 28-30. 

Ombytning af faste p- tilladelser sker ved at man henvender sig ved det lille vindue  på Parkstykket i tidsrummet kl.08.00 -til kl. 08.30 herfra vil vi ekspedere  ombytningen. Denne ekspedition gælder KUN ombytninger af faste p-tilladelser. 

Det vil stadigvæk være muligt at købe gæste parkeringer (koster 10 kroner stykket)

Dette sker ved at man lægger penge i en kuvert og skriver tydeligt navn og adresse  udenpå, så leverer vi dem i din postkasse, det samme gør sig gældende for køb af  nye nøglebrikker (koster 80 kroner stykket). Gælder det opdatering af din brik  gælder samme procedure dette koster selvfølgelig ikke noget. 

Ligeså udfører vi i perioden kun de mest absolut nødvendige serviceopgaver i  boligerne, vores medarbejdere vil selvfølgelig bære mundbind når de kommer på  besøg og henstiller til at i som beboere opholder sig i et andet rum så længe vi er på  besøg. 

Vi beklager de gener disse tiltag måtte medføre, men det handler om at vi passer rigtig godt på hinanden. 

Mange venlige hilsner 

Bestyrelsen/Ejendomskontoret.

da_DK