Herunder har vi samlet de hyppigst stillede spørgsmål blandt vores beboere.
Gas, VVS & El
- Jeg konstaterer gasudslip eller min gas fungerer ikke?
- Jeg har andre spørgsmål vedrørende min gasinstallation?
- Strømmen går?
- Jeg ikke har noget varmt vand?
- Jeg ønsker at installere vaskemaskine/tørretumbler/opvaskemaskine/emhætte?
- Jeg ønsker at installere et elkomfur?
- Jeg ønsker at installere et gaskomfur?
- Jeg har et tilstoppet afløb?
Skader (Materiel, Vand & Brand)
- Der opstår brand eller jeg vil vide noget om røgalarmerne?
- Der udsendes varsel om at gå inden døre, lukke vinduer og slukke for ventilationen?
- Der opstår vandskade herunder vand i kældrene?
- Jeg kommer til at baldre en rude eller ødelægge andet inventar?
- Jeg ser hærværk/grafitti blive udøvet?
- Mit kælderrum er brudt op?
- Jeg konstaterer skadedyr (rotter, væggelus, kakerlakker osv.)?
- Jeg konstaterer skimmelsvamp eller andre fugtskader?
TV, Telefoni & Internet
Diverse
- Jeg ønsker en P-tilladelse eller en midlertidig P-tilladelse?
- Lyset på opgangen, i kælderen eller dørtelefonerne ikke virker?
- Jeg ønsker at klage?
- Jeg vil fejlmelde noget af kommunens ejendom. (gadelys, fyldte skraldespande, huller i vejene mm)?
- Jeg vil i kontakt med ejendomskontoret eller afdelingsbestyrelsen?
- Jeg mister min låsebrik(er), eller brikken ikke virker mere?
- Jeg skal bruge en ekstra nøgle til postkassen, hoveddøren eller jeg mister mine nøgler hertil.
- Jeg ønsker at opsige mit lejemål?