Ejendomskontoret lukker for personlig henvendelse

Print Friendly, PDF & Email

Vigtig beboer information vedrørende Corona smitten. 

Grundet den voldsomme smittespredning med covid19 varianten Omikron er  ejendomskontoret lukket på ubestemt tid fra på mandag den 20. december. 

Dette gælder også bestyrelsens træffetid hver den først mandag i måneden. Grundet lukningen er telefontiden udvidet alle hverdage mandag til torsdag fra  kl. 08.30 – til kl. 13.00. fredag dog kun fra kl. 08.30 til kl. 11.00. Ejendomskontoret kan desuden kontaktes på mail gaardmand@28-30.dk 

Bestyrelsen kan kontaktes på mail bestyrelsen@28-30.dk

Opdateringer vil løbende  blive lagt ind på afdelingens hjemmeside AAB-afdeling 28-30. 

Ombytning af faste p- tilladelser sker ved at man henvender sig ved det lille vindue  på Parkstykket i tidsrummet kl.08.00 -til kl. 08.30 herfra vil vi ekspedere  ombytningen. Denne ekspedition gælder KUN ombytninger af faste p-tilladelser. 

Det vil stadigvæk være muligt at købe gæste parkeringer (koster 10 kroner stykket)

Dette sker ved at man lægger penge i en kuvert og skriver tydeligt navn og adresse  udenpå, så leverer vi dem i din postkasse, det samme gør sig gældende for køb af  nye nøglebrikker (koster 80 kroner stykket). Gælder det opdatering af din brik  gælder samme procedure dette koster selvfølgelig ikke noget. 

Ligeså udfører vi i perioden kun de mest absolut nødvendige serviceopgaver i  boligerne, vores medarbejdere vil selvfølgelig bære mundbind når de kommer på  besøg og henstiller til at i som beboere opholder sig i et andet rum så længe vi er på  besøg. 

Vi beklager de gener disse tiltag måtte medføre, men det handler om at vi passer rigtig godt på hinanden. 

Mange venlige hilsner 

Bestyrelsen/Ejendomskontoret.

da_DK