INTERNET FRA FIBERBY
Her i afdelingen har vi en fast leverandør af internet, som hedder Fiberby.
Når du flytter ind i lejligheden, kan du koble din computer/router til internetstikket og gå ind på tilmeld.fiberby.dk og tilmelde dig der.
Hvis du ønsker at teste din hastighed op/ned, kan vi anbefale IT- og telestyrelsens test, som kan foretages online herunder:
http://tjekditnet.dk/
Det er vigtigt for at opnå et korrekt resultat at man tilslutter computeren uden om eventuel router, switch og lignende.
Ved alle typer af fejl på Fiberby-leveret internet skal Fiberby kontaktes direkte.
Du kan evt. se på Fiberby kundeservice, hvis du har problemer med opsætningen af internet, routere, computere m.m.
Fiberby kan kontaktes på telefon 33 23 00 99
- Åbningstider for spørgsmål vedr. abonnement, regninger, teknisk hjælp mv.
Mandag – torsdag:
08.30 – 18.00
Fredag:
08.30 – 17.00
Weekend og helligdage:
Lukket
24., 31. december + 1. januar:
Lukket
Åbningstider for teknisk hjælp, support og opsætning
Mandag – fredag:
09.00 – 20.00
Weekend og helligdage:
10.00 – 16.00
24., 31. december + 1. januar:
Lukket
Ved fejl på vægudtagene skal du kontakte ejendomskontoret i åbningstiderne som kan ses her
I mange af vores lejemål er der stadig opsat telefonstik af den gamle type. Disse er blevet afmeldt i forbindelse med byggeriet, og vil ikke blive tilsluttet igen. Hvis der ønskes en TDC forbindelse skal du selv kontakte TDC og lave en aftale med dem om opsætning. Du skal selv afholde alle udgifter i forbindelse med opsætning af nye udtag mm. Kontaktoplysninger til TDC
Du skal selv ved indflytning, tage kontakt til Fiberby, hvis du ønsker internet via fiber.